2013. február 20., szerda

4. fejezet

Hát Sziasztok :))
Így hosszú hónapok után újra neki kezdtem a blogom írásának. Ennek oka az hogy már nagyon hiánxzot hogy írhassak és anno mindig megvígasztalt az írása és nagyon megnyugtatott. Talán erre van szükségem most is. Remélm megint szívesen olvassátok és hogy tetszeni fog :D Hát nem is húzom tovább az időt jó olvasást kívánok és persze ami nekem nagyon fontos lenne hogy szeretném ha leírnátok a véleményeteket.
Pusziii:D

Elérkezett a tábor utolsó napja. A válogatás délután 2 órakor lesz addig még van 5 órám. Próbáltam azt a "kis időt" hasznosan eltölteni, és elkezdtem kitakarítani a lakást. Először a hálószobát kezdtem el. Szépen megcsináltam az ágyat, utána pedig kiporszívóztam, és persze összeszedtem a ruhákat. Utána folytattam a fürdőben. Szép nagy kupacban állt a szennyes tartóban a sok ruha, így kénytelen voltam elindítani a gépet is, de igazából nagyon nem bántam mivel elterelte a gondolataimat a délutánról. Miközben a nappalimat takarítottam eszembe jutott hogy Tomi ma haza  jön és mi lenne ha egy nagyon finom vacsorával várnám az eredménytől függetlenül. Mivel szerintem mind a két esetben jól fog neki esni és már nagyon régen nem töltöttünk el együtt egy romantikus estét. El is képzeltem gyorsan hogy minden hol rózsa szírmok halk zene közös fürdőzés egyszerűen elképzeltem a tökéletes estét amit elhatároztam hogy én ezt ma elfogom neki készíteni. Nagy izgalommal kezdtem egy lapra összeírni hogy mit kell gyorsan beszereznem. Egy félóráig írtam a listát, és még mindig hiányzott valami de nem tudtam eldönteni hogy mi az. Mivel már nagyon sürgetett az idő így nem gondolkoztam tovább. Gyorsan felkaptam a táskám és rohantam ki az ajtón. Amint leértem a 2.-ról megkerestem hogy hol parkoltam le és elindultam egy bevásárló központba. Először megvettem mindent ami a vacsora elkészítéséhez kell majd, elmentem a borokhoz. A vacsorához két fajtát választottam egyet a főételhez és egyet a desszerthez. Majd vettem két üveg pezsgőt. Amint ezzel megvoltam elmentem a virágoshoz és vettem egy csokor vörösrózsát. Elindultam a kocsimhoz és elmentem egy butik mellet amikor megláttam az ott kirakott ruhát eszembe jutott hogy mi hiányzott. Egy gyönyörű szép ruha. Gyorsan megvettem és megvettem egy gyönyörű szép estélyiruhát. Amint megvolt minden indultam is haza. Lepakoltam mindent, ránéztem az időre fél2-őt mutatott. Látva hogy még marat egy kis időm ledőltem a kanapéra és elaludtam.
A telefonom csengésére keltem. Gyors pillantást vetettem az órára 3 óra volt. Nagyon megilyedtem hogy lemaradtam valamiről. A telefon még mindig csörgött gyorsan felvettem, láttam hogy Tomi az.
-Kicsim szia Tomi na meséld mi újság? 
-Szia hát az a helyzet tudod...
-Na mondjad már -szóltam neki idegesen, talán hangosabban a kelleténél
-Na jó. Képzeld, tovább jutottam, vagyis tovább jutottunk.
- Úristen Tomi imádlak nagyon örülök neki nagyon szeretlek, annyira büszke vagyok rád. Itthon nagy meglepetéssel várlak. 
-Ez nagyon jól hangzik édesem de az a helyzet hogy a srácokkal szeretnénk egy kicsit jobban megismerni egy mást. Viszont szeretném ha te is ott lennél, mi lenne ha velük mennék haza és 4-en beszélgetnénk.
-Jó persze végülis ez nagyon jó ötlet. És hogy még jobb legyen csinálok nektek egy nagyon finom vacsorát mire jöttök. Na?
-Te egy tündér vagy picim. 
-Tudom.
-És ugye tényleg nem haragszol?
-Ugyan miért haragudnék?
-Hát hogy elrontottam a meglepetésed.
-Dehogy haragszom nagyon örülök a sikerednek, és már azért én is kíváncsi vagyok azokra az emberekre akikkel az én egyetlenem fogja eltölteni a nap egyik felét amit persze nem velem tölt.
-Mondtam már hogy imádlak? 
-Igen.
-Na de megyek akkor este találkozunk, és imádlak. -mondta nagyon boldogan.
 -Én is téged és mégegyszer gratulálok pop sztáromnak. Siessetek haza és nem késni. Szia puszi szeretlek.
-Igérem nem lesz késés szeretlek szia. -majd bontottuk a vonalat.
Nagyon örültem annak hogy Tomiék tovább jutottak, nem tudom mi lett volna ha ez másképpen történik. Viszont kicsit szomorú voltam hogy az estém kicsit másképpen lesz mint ahogyan ezt én elterveztem. De végül hamar másképpen gondoltam a dolgokat mikor átgondoltam hogy még se lesz olyan rossz a ma este mivel megismerhetem Tomi zenész társait és végre ő is haza jön.
Nagy örömmel kezdtem neki a főzésnek. Sürögtem forogtam a konyhában, közben zenét hallgattam. 4 óra körül megint megcsörgött a telefonom Dóri volt az. 
-Szia Dóri na hogy sikerült.
-Szia képzeld én is tovább jutottam. 
-Nagyon örülök mind a két ember tovább jutott aki  számomra fontos.
-Jujj tudom Tomi is tovább jutott nagyon örülök neki is. De ne haragudj de lekel tegyelek még besszélnem kell Sebivel majd még hívlak szia. -köszönt el
-Rendben légy jó szia. -majd letettük
 Azt hittem hogy ennél már nem lehetek boldogabb de hogy Dórinak is sikerült tovább jutni az mindennél nagyobb örömöt jelentett nekem. Ezzel a tudattal folytattam a főzést.
Olyan 7 óra fele végeztem is mindennel majd elkezdtem szépen az asztalt megteríteni, majd lezuhanyoztam és felvettem a ruhát amit az estére szántam. 






















A hajamat enyhén begöndörítettem,  majd szintén enyhe sminket vittem fel. Mire végeztem már csengettek is. Gyorsan szaladtam ki a fürdőből hogy ajtót nyissak. Amint ki nyitottam a az ajtót ott állt elől Tomi én pedig egyből a nyakába ugrottam és egymás szájára tapadtunk. Ez ment egy pár percig mire valaki köhécselni kezdet. 
-Jaj bocsánat -kértem elnézést a másik két fiútól kicsit elpirulva. Majd Tomi gyorsan átvette a szót.
-Ivett szeretném nektek bemutatni a fiúkat. Fiúk ő a barátnőm Ivett
-Szia René vagyok és te pedig szebb vagy mint ahogy Tomi mesélte
-Köszönöm szépen -válaszoltam kicsit elpirulva
-Akkor te vagy ugye Tibi -kérdeztem meg a másik srácot.
-Igen örülök hogy megismertelek és René tényleg nem túlzott,
-Én is örülök és köszönöm.
-Akkor szerintem mennyünk be -szólalt meg Tomi kicsit féltékenykedve
-Csak nem féltékeny vagy?  -kérdeztem tőle miközben gyengén átöleltem.
-Áhh én soha -puszilta meg a homlokom míg bementünk.
-Nagyon szép lakásod van. -mondta René 
-Köszönöm. Akkor szerintem üljünk asztalhoz mindjárt hozom a vacsorát. -s én ezzel elindultam a konyha felé. Elsőre nekem nagyon szimpatikusak voltak a srácok bár még főleg Tomira tudtam koncentrálni nagyon hiányzott olyan mintha több hete nem találkoztunk volna. Míg ezeken gondolkoztam szépen elkezdtem tálalni a vacsorát.
Vacsora közben először Tibi és René kezdtek mesélni magukról. Jóformán az egész életüket elmesélték én pedig nagy örömmel hallgattam őket. Minél többet tudtam meg róluk annál annál szimpatikusabbak voltak a számomra és tudtam hogy jobb embereket nem választhattak volna Tomi mellé. Utána az x faktorról kezdtek mesélni arról hogy miért  jelentkeztek és hogy mit éreztek mikor megtudták hogy csapatban folytathatják a versenyt. Azták fordult a kocka és ők kérdezősködtek rólam és Tomiról. Amint mindent és mindenkit kibeszéltünk már elég későre járt, így René és Tibi úgy döntöttek hogy elmennek. Amíg Tomi kikisérte őket. Én leszedtem az asztalt. Míg pakolgattam az asztalon Tomi hátulról átkarolt, én hátra néztem majd lassan megcsókolt.
-Na mi a véleményed a srácokról? -kérdezte miután elhagytuk egymás száját.
-Hát csak annyit mondhatok hogy írtó szerencsések.
-Miért is?
-Mert mostantól töb időt tölthetnek veled mint én.
-Csak nem féltékeny vagy? 
-De egy kicst.
Erre Tomi csak elmosolyodott felemelt és oda vitt a kanapéhoz. Leakott, felém hajolt, majd csak halkan annyit mondott.
-Te vagy számomra a legfontosabb. -és megcsókolt.
Végül mégis csak sikerült Tomival az a romantikus este amit én egész nap terveztem. Nagyon régen voltam olyan boldog mint az nap este. Én tudtam hogy Tomi az igazi számomra és eszembe nem volt hogy valaha elveszíthetem őt.

1 megjegyzés: